На уеб страницата си OHIM съобщава за мащабно проучване, извършено по поръчка на Националното ведомство по интелектуална собственост на Великобритания, показващо, че компаниите, притежаващи търговски марки са по-продуктивни, по-иновативни и имат по-голяма заетост и оборот от тези, които не са регистрирали марки. От 6,500 компании с търговски марки в извадката, повече от половината (57%) са регистрирали марките […]
На уеб страницата си OHIM съобщава за мащабно проучване, извършено по поръчка на Националното ведомство по интелектуална собственост на Великобритания, показващо, че компаниите, притежаващи търговски марки са по-продуктивни, по-иновативни и имат по-голяма заетост и оборот от тези, които не са регистрирали марки. От 6,500 компании с търговски марки в извадката, повече от половината (57%) са регистрирали марките си само в Обединеното кралство, докато 16% имат само марки на Общността, а 27% притежават и двата вида.
Проучването “Trade Mark Incentives”, изследва данни за компании от периода 2000-2006г., предоставени от Службата за национална статистика на Великобритания. Информацията покрива всички големи фирми и определен брой по-малки фирми, Докато за по-малко от 3% от 222,000 проучени компании е установено, че притежават търговски марки, според проучването те се използват във всички сектори на британската икономика, като производството, услугите за търговия на едро и дребно, както и бизнес услугите, са наи-големите потребители.
Авторите на доклада са установили, че големите фирми са много по-склонни да регистрират търговски марки (12.9%) от по-малките фирми, а процентът при микрокомпаниите е най-малък (0.4%). Само 1.7% от малките и 5.2% от средните предприятия регистрират търговски марки за своите продукти и услуги.