Повече от 80 експерти от всичките 27 страни членки и осем потребителски организации са в Аликанте между 26 и 30 септември за стратиране на втората вълна проекти на Фонда за сътрудничество и за среща по Конвергентната програма. По-голямата част от експертите посещават стартиращите срещи по новите проекти от Фонда за сътрудничество, вкючително общия e-filing инструмент, […]
Повече от 80 експерти от всичките 27 страни членки и осем потребителски организации са в Аликанте между 26 и 30 септември за стратиране на втората вълна проекти на Фонда за сътрудничество и за среща по Конвергентната програма.
По-голямата част от експертите посещават стартиращите срещи по новите проекти от Фонда за сътрудничество, вкючително общия e-filing инструмент, който ще бъде първият проект от Future Software Package of tools, влязъл в сила. Ще бъдат проведени и срещи относно проучването за общата удовлетвореност на потребителите, общ кол център, общ начин за подаване на заявки и два проекта, свързани с правоприлагане. Като допълнение, мероприятието ще включва и стартиране на EuroClass Version 2.
Освен проектите от „Пакет 1″ на Фонда за сътрудничество, които започнаха между 24 и 28 януари, ще има последващи срещи в Аликанте за проектите Search Image, Quality Standards, и e-Learning.
През седмицата ще се проведе и среща на експертите, работещи по проекта, свързан със заглавията на класвете в рамките на Конвергентната програма, който е бил създаден, за да се направи опит да се постигне консенсус по въпроси, свързани с практиката, по които организации и потребители са съгласни, че различията трябва да се премахнат.
Работи се и по хармонизирането на класификация за стоки и услуги, а след консултации с всички заинтересувани страни, има предложение да включва три други проекта, където на практика конвергенцията ще бъде от значителна полза за потребителите. Проектите, които предстои да бъдат стартирани ще се отнасят до абсолютни основания за отказ на фигуративни марки; обхватът на защита по отношение на други цветове на черно-бели марки; и относителни основания за отказ въз основа на вероятност за объркване, когато става въпрос за неотличителни или слаби компоненти на търговски марки.
Източник: OHIM