Ведомството за европейски марки и дизайни OHIM съобщи, че ведомствата по интелектуална собственост, които изпълняват проекта Common Practice, са публикували на своите уеб страници Общо комюнике, в което подробно се описва общата практика на 25-те страни членки на Европейския съюз и три ведомства извън ЕС. За да се оформи Common Practice в сегашния си вид, участващите […]
The post Значение на неотличителните/слаби компоненти на търговските марки appeared first on IP Bulgaria.
Ведомството за европейски марки и дизайни OHIM съобщи, че ведомствата по интелектуална собственост, които изпълняват проекта Common Practice, са публикували на своите уеб страници Общо комюнике, в което подробно се описва общата практика на 25-те страни членки на Европейския съюз и три ведомства извън ЕС.
За да се оформи Common Practice в сегашния си вид, участващите организации подробно са анализирали и обсъдили значението на неотличителните/слабите компоненти на търговските марки за преценяване вероятността от объркване или заблуждение, ако се приеме, че стоките и/или услугите са идентични.
Конкретно са посочени следните ключови моменти:
- Определяне на това кои търговски марки са предмет на оценка на отличителния характер;
- Определяне на критерия за оценяване отличителния характер на марката;
- Определяне на ефекта върху вероятността от объркване, когато общите компоненти имат ниска степен на отличителност;
- Определяне на ефекта върху вероятността от объркване, когато общите компоненти не притежават отличителност.
Общата практика е резултат от взаимодействието между ведомства за търговски марки от Европейския съюз в контекста на Конвергентната програма и има за цел да засили прозрачността, сигурността и предвидимостта както за експертите, така и за потребителите.
Източник: Ведомство за марки и дизайни на Общността
The post Значение на неотличителните/слаби компоненти на търговските марки appeared first on IP Bulgaria.
Разгледайте също: